املاک آکس هوم

املاک در منطقه 1 و 3 تهران

املاک آکس هوم

املاک در منطقه 1 و 3 تهران

خرید آپارتمان در اختیاریه

خرید آپارتمان در اختیاریه

خرید آپارتمان در خیابان اختیاریه یکی از گزینه هایی خواهد بود که میتوانید برای سکونت در شمال تهران و بهترین لوکیشن تهران در نظر داشته باشید. با سکونت در اختیاریه میتوانید به محله دولت، پاسداران و احتشامیه دسترسی داشته باشید.

قیمت خرید خانه

 اگر به دنبال خرید خانه ای در یکی از بهترین مناطق تهران هستید که هم از آب و هوای خوبی برخوردار باشد و هم از مناطق خوب و باکلاس تهران باشد خرید خانه در اختیاریه را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت های آپارتمان های خانه در این مکان بالا است و به طور میانگین، متری 150 میلیون تومان می باشد اختیاریه یکی از مکان های بسیار خوب در تهران می باشد متاسفانه در سال های اخیر شاهد کلاهبرداری های بسیاری در این ناحیه بوده ایم. بنابراین حضور یک مشاور املاک حرفه ای که بتواند بهترین فایل ها را به شما معرفی کند الزامی است. مسکن آکس با سال ها سابقه در زمینه خرید و فروش خانه در مناطق 1و2و3 می تواند شما را در خرید واحدی با ارزش یاری کند.

آینده خرید خانه در اختیاریه

با توجه به بازار پر رونق مسکن در ایران و افزایش روزانه قیمت مسکن و اینکه اختیاریه از مکان هایی است که در چند سال اخیر با رشد قیمت ناگهانی روبرو شده است، آینده بسیار خوبی برایش پیش بینی می شود.

خیابان جهانتاب

خرید ‌آپارتمان در خیابان جهانتاب

خیابان جهانتاب که با نام خرمی نژاد نیز شناخته می شود، یکی از خیابان های مهم قیطریه می باشد که در جنوب قیطریه واقع شده و از اختیاریه نیز عبور می کند. همچنین می توان اذعان داشت که جزء محله دولت نیز به شمار می آید. ترافیک در این خیابان نسبت به خیابان های سلیمانی و اندرزگو که در اطراف قرار گرفته اند سبک تر می باشد و یکی از خیابان های لاکچری و گران جهت خرید خانه به شمار می آید. در ادامه به موقعیت و دسترسی ها، خیابان های مهم، امکانات رفاهی و اجتماعی این خیابان اشاره خواهیم کرد تا بتوانید نسبت به خرید آپارتمان در خیابان جهانتاب تصمیم درستی بگیرید.

موقعیت و دسترسی های جهانتاب

از آنجایی که جهانتاب به بزرگراه صدر، صیاد شیرازی و مدرس بسیار نزدیک می باشد و با خیابان قیطریه نیز موازی است از دسترسی بسیار مناسبی به تمامی امکانات رفاهی و اجتماعی برخوردار است و با خودروی شخصی تنها با چند دقیقه طی کردن مسافت می توانید به مکان های مورد نظر خود برسید.

در حرکت از سمت بالا به پایین میتوانید وارد خیابان های اخلاقی شرقی و مطهری شده و سپس به خیابان دولت یا همان کلاهدوز دسترسی خوبی داشته باشید. پس این خیابان و حوالی آن هم خلوتی و پاکی را دارد و همچنین به راحتی به مناطق یک و سه تهران دسترسی محلی خوبی دارد. اگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید قابل توجه است که به 5 ایستگاه اتوبوس از جمله ایستگاه اتوبوس بهار، قنات، قیطریه، سه راه نشاط و شیبانی نزدیک می باشد که ساکنین این منطقه از این ایستگاه ها استفاده می کنند.

خیابان سیزدهم ولنجک

خیابان سیزدهم یکی از خیابان های واقع شده در ولنجک تهران است که باتوجه به ویژگی هایی که دارد یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاران ملکی قرار گرفته است. خیابان سیزدهم به دو بخش پایین خیابان سیزدهم و بالای خیابان سیزدهم تقسیم میشود.

خیابان سیزدهم نسبت به دیگر خیابان های ولنجک، دسترسی مناسب تری داشته و به خیابان اصلی ولنجک و بلوار بهزادی که یکی از اصلی ترین بلوار های این محله نیز بشمار میرود، دسترسی دارد. همچنین میتوانید برای مشاوره درمورد خرید و فروش آپارتمان های نوساز و چند سال ساخت در ولنجک از مجموعه آکس هوم در این حوزه کمک بگیرید.

قیمت آپارتمان در خیابان سیزدهم

برخی از ساختمان های لوکس و مدرن امروزی در این خیابان متری 180 میلیون بوده اما در میان آگهی های املاک خیابان سیزدهم آپارتمان هایی از متری 600 میلیون تومان نیز دیده شده است؛ باتوجه به این موضوع نمیتوان قیمت دقیقی را از آپارتمان های این خیابان ارائه داد چراکه قیمت آپارتمان در خیابان سیزدهم، باتوجه به سن سازه، متراژ واحد، تعداد طبقات، امکانات و نوع سازه برآورد میشود.


مشاورین آکس هوم روزانه آگهی های معتبر خرید آپارتمان در پایین خیابان سیزدهم ولنجک را در اختیارتان قرار خواهند داد که میتوانید تمام آگهی ها را به همراه قیمت بروز مشاهده کنید.

درباره برج سنبل در فرمانیه تهران

متراژ مجتمع مسکونی سنبل

سبک آن مدرن و سازه ی آن اسکلت فلزی بتنی است. مجتمع مسکونی سنبل  دارای 17 واحد میباشد که 11 واحد مسکونی و 6 واحد مشاعات دارد. این سازه به دلیل داشتن زمینی با مساحت بالا از دسته برج هایی است که واحد هایی با متراژ بالا را ارائه می دهد، این برج آپارتمان های بالای 300 متر فرمانیه را تشکیل می دهد و تنها دارای واحد های 360 متری می باشد، یکی از دیگر سازه های لوکسی که در این منطقه قرار دارد برج پارامیس می باشد که یکی از سازه های لوکس فرمانیه به شمار می آید.


برج سنبل فرمانیه یکی از سازه های لوکس و مدرنی است که در فرمانیه تهران واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات این برج با آکس هوم تماس بگیرید.

امکانات مجتمع مسکونی سنبل

همانطور که مشاهده می کنید این برج در سال 1399 ساخته شده است نبابراین از امکاناتی که هر برج هوشمندی در خود دارد برخوردار است. از جمله امکانات:

  • لابی اجتماعات
  • آشپزخانه صنعتی
  • لابی من ۲۴ساعته
  • پرسنل مقیم
  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • بدنسازی
  • روف گاردن
  • حیاط سازی هلندی 
  • چیلر، فن کوئل
  • برق اضطراری

از برج های دیگری که از نظر امکانات شبیه این برج سنبل می باشد و در فرمانیه واقع شده اند می توان به برج بام نیلوفر اشاره کرد که از نظر امکانات و موقعیت مکانی در نزدیکی این برج قرار دارد.

قیمت آپارتمان در خیابان کیکاووس

خیابان کیکاووس که با نام خیابان نعمتی نیز شناخته میشود، واقع شده در محله قیطریه، شهرک صدر یا همان محله کاوه تهران است. این خیابان بواسطه موقعیت مکانی خود که در شمال تهران است، آب و هوای مطلوبی داشته و این روزها به یکی از مقاصد سرمایه داران برای خرید آپارتمان در تهران تبدیل شده است.

خرید آپارتمان در خیابان کیکاووس

خیابان کیکاووس بطور دقیق تر واقع شده در محله قیطریه میباشد؛ آپارتمان های این محله در صدر جدول تمام آپارتمان های شمال تهران قرار دارند. با خرید آپارتمان در خیابان کیکاووس تجربه زندگی در محله ای دنج و آرام را خواهید داشت.

قیمت آپارتمان در خیابان کیکاووس

قرار گیری کیکاووس در محله قیطریه، بیانگر قیمت بالا آپارتمان های این خیابان بوده است. میانگین قیمت آپارتمان در خیابان کیکاووس را میتوان متری 25 میلیون تومان در نظر داشت که باتوجه به المان هایی نظیر متراژ، سن سازه و موقعیت مکانی متفاوت خواهد بود. چراکه آپارتمان های نوساز همواره قیمت بالاتری نسبت به آپارتمان های چند سال ساخت دارند.

موقعیت مکانی خیابان کیکاووس

خیابان کیکاووس باتوجه به دسترسی به خیابان کلاهدوز، توانسته دسترسی مناسبی به دیگر نقاط تهران داشته باشد؛ ازجمله خیابان های مهمی که کیکاووس به آنها دسترسی دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان سیاوش
  • خیابان عمرا صلاحی
  • خیابان نثاری لادانی
  • خیابان منوچهر آتشی
  • خیابان مهدی اخوان ثالث
  • خیابان ایوبی مهریزی
  • خیابان بیژن ترقی
  • خیابان محمدعلی سپانلو
  • خیابان پروین دولت آبادی
  • خیابان فروغ فرخزاد
  • خیابان رزم جویین
  • بن بست محمد قهرمانی

از طریق این خیابان ها میتوانید به بزرگراه صدر و خیابان های اخلاقی شرقی و غربی نیز دسترسی داشته باشید. محله دولت و محله زرگنده نیز ازجمله محله هایی هستند که در نزدیکی این خیابان واقع شده اند.